חביון מעביר הרצאות בנושא “הניואייג החדש’” לארגונים וליחידים. מכיוון שהמחשב של חביון התקלקל, וביודעו כי מתוכננת לו הרצאה בעוד כשבוע, פנה חביון לחנות המדיה הקרובה לביתו על מנת לרכוש מחשב חדש. בעזרת המוכרת האדיבה שבחנות הוא בחר את המחשב המשוכלל ביותר. המוכרת הסבירה לו כי המחשב שבחר לא נמצא בחנות ויש להזמינו במיוחד ממחסן החנות ברחובות והודיעה לו כי המקרן יגיע תוך 4 ימים. הצדדים סיכמו על פיצוי מוסכם בסך 1,000 ₪ אם המחשב לא יגיע בזמן. לאחר 4 ימים התקשרה נציגת החברה לחביון והודיע לו כי חל עיכוב באספקת המחשב. חביון הזכיר למוכרת כי אם המחשב לא יגיע הוא לא יוכל לקיים את הרצאתו ובתגובה המוכרת הציעה לו כי ייקח מהחנות מחשב חלופי מאותו הדגם עד שיגיע המחשב שהזמין. חביון סירב להצעה. המחשב שהזמין לא הגיע גם כעבור 4 ימים נוספים וחביון נאלץ לבטל את הרצאתו. בשל ביטול ההרצאה לא קיבל חביון את 4,000 השקלים שהיה אמור לקבל תמורת ההרצאה.
מה גובה הפיצויים שחביון צפוי לקבל בשל הפרת החוזה?